5 881 läst ·
17 svar
6k läst
17 svar
fuktindikering under klinkers i tvättstugan
Moderator
· Stockholm
· 57 831 inlägg
Trådskaparen skriver att han tänker titta på detta i Mars, med säljaren.
Nu antar jag att besiktningen som utfördes är gjord efter att ni skrivit kontrakt, och att du i kontraktet har en besiktningsklausul. Är den verkligen utformad så att du kan vänta till i Mars med att undersöka det här? Det vanliga är väl att man får typ. 2 veckor på sig.
Nu antar jag att besiktningen som utfördes är gjord efter att ni skrivit kontrakt, och att du i kontraktet har en besiktningsklausul. Är den verkligen utformad så att du kan vänta till i Mars med att undersöka det här? Det vanliga är väl att man får typ. 2 veckor på sig.
Bra skrivit Lolle!
Det omfattar enormt mycket samtidigt som du säger är det ens största affär man gör i sitt liv.
Men någonstans tycker jag iallafall man får lägga ribban på hur man ska undersöka. Så mitt ansvar tar jag på mig att kontrollera så mycket jag bara kan.
Samtidigt som att mitt mål inte är att ta dit yrkesmän för varje ändamål i huset.
Det omfattar enormt mycket samtidigt som du säger är det ens största affär man gör i sitt liv.
Men någonstans tycker jag iallafall man får lägga ribban på hur man ska undersöka. Så mitt ansvar tar jag på mig att kontrollera så mycket jag bara kan.
Samtidigt som att mitt mål inte är att ta dit yrkesmän för varje ändamål i huset.
Ja det är ju som du säger. Tänkte jag inte på.hempularen skrev:Trådskaparen skriver att han tänker titta på detta i Mars, med säljaren.
Men sitationen som den är hänger inte på huset eftersom de vill vi ha ändå.
Jag kan säga som så att där är många saker med huset som jag kommer att behöva åtgärda utan att jag varken vill eller tänker ta upp något med säljaren om. Utan det är för mig anmärkningar man faktiskt kan räkna med och som går att åtgärda med småpengar och en del arbete.
Så vi får helt enkelt se när jag pratat med säljaren och i Mars ser man tydligt åt vilket håll det går...
Redigerat:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden