Var uppe o skottade snö från taket. passade då på att kika in i undertaket..
Fick se att sponten var fuktig. Har ett plåt tak med en ventgaller och har aldrig sett detta förut. har renoverat och gjort om taket lite men isolerade den nya delen med 120+95.

Är det någon som har haft detta problem och innebär det att jag kan ha för lite isolering. Jag får inte ihop det.

tacksam för svar..

Stefan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.