Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tänkte påbörja en budgivning på ett obesiktat radhus. (Kommer givetvis besikta det innan ev. köp). Radhuset har tegelpannor. På vinden fann vi fuktig masonit. Se bilder. Enligt mäklarens besiktningsman så var det inget större utan troligen bara någon felplacerad plåt/tegelpanna som var boven i det hela. Det har nyss varit plusgrader (i en snörik stad) så smält en del snö från taket. Desto värre en del snö kvar också så svårt att besikta taket uppifrån. Har ni några tankar om detta och bilderna? Kan det vara så ofarligt som det låter? Typ ”fixa läckan sen frid och fröjd”.
Läckande genomförning, inget ovanligt, kan bli att sätta något nytt där, det ska vara tätt mot pappen och sedan en tegelprofil, ser mera ut som oljeplaywod och då är det ingen papp under teglet, läckan är vid röret och kan komma uppifrån med
Klicka här för att svara
