Fuktig inomhusluft som kondenserar på den kalla fasaden.
Svårt att komma på en vettig lösning som ser bra ut. Bästa är ju att leda ut detta på taket, men det är nog inget alternativ misstänker jag?
Förlänga rören så de sticker ut en halvmeter från fasaden, kommer ju inte se klokt ut dock.
Lite osäker på hur stort detta problem är? Tänker att taksprånget är det som tar mest skada.