Håller på att byta panel på uterummet och märkte då att Det var fukt på ett ställe. Kan inte se att det skulle läkt in. Är i regeln under plasten som är under isoleringen. Någon som har nån idé. Kan det vara så att det är kondens ?känns som att det skulle vara väldigt mycket isf
20140919_175022.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Känns som plasten bör ligga under takbjälkarna. För så som det är nu så går plasten under isoleringen och sen över bjälkarna vilket resulterar i att den trycker bort isoleringen ute på kanterna , blir ju då typ oisolerat mot bjälkarna och det blir en massa kondens. Är det någon som har samma tanke?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.