Känns som plasten bör ligga under takbjälkarna. För så som det är nu så går plasten under isoleringen och sen över bjälkarna vilket resulterar i att den trycker bort isoleringen ute på kanterna , blir ju då typ oisolerat mot bjälkarna och det blir en massa kondens. Är det någon som har samma tanke?