Köpte ett gammalt hus från 40 talet. I det stora rummet på suterängvåning har de tapetserat med fiberväv som inte andas. På ett ställe (ca 20 x 20 cm) är det bubblor bakom.
Enlig Besiktningsmannen är det pga att de använt fel tapet. Hon rekommenderar att ta bort tapetet helt. Som jag förstår är det jättesvårt att ta bort dem.
Ska jag chansa att bara ta bort problemområdet? Jag menar den har ändå suttit där i 30 år redan.