Har en par fasadpanelplankor som spruckit, förmodligen för att huset satt sig lite efter att en närgången Björk tagits bort för något år sen. När jag lyftet bort panelplankorna så är det väldigt mögigt så klart i isoleringen. Men även bjälkarna är murkna. Hur skulle ni gjort här. Ovanför detta finns en balkong.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Efter att plockat bort isolering och fått lite bättre sikt så är det tydligt att det kommer uppifrån. Det är fukt på skivorna som ligger under plåttaket som är vårt balkonggolv.
Nu är frågan hur man går vidare härifrån. Det är valmat plåttak ovan detta.
Nu är frågan hur man går vidare härifrån. Det är valmat plåttak ovan detta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Klicka här för att svara