Har en par fasadpanelplankor som spruckit, förmodligen för att huset satt sig lite efter att en närgången Björk tagits bort för något år sen. När jag lyftet bort panelplankorna så är det väldigt mögigt så klart i isoleringen. Men även bjälkarna är murkna. Hur skulle ni gjort här.