Tjena.
Idag eftermiddag när jag kom hem från jobbet upptäckte jag att det har blivit innanför ångspärren, men det är bara på en sida. utsidan har asfaltsboard och bygget är ca 2 månader gammalt. Det har regnat väldigt kraftigt dom senaste dagarna och just den väggen har stått i ett utsatt läge... vad bör man göra? torkar det upp av sig själv eller ska jag skära upp ångspärren och låta det torka?
Rummet har ca 15c i temperatur på dagarna när jag jobbar där, annars ligger det på 8-9c.
bilder:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder