A aclei #1 Medlem · 41 inlägg 17 nov 2006 23:32 aclei Medlem 41 inlägg 17 nov 2006 23:32 #1 Är det någon som har erfarenhet av FTX-ventilation i samband med fjärrvärme? Det jag undrar är om suset som uppstår vi tilluftsventilerna upplevs som störande, eller om det är något man vänjer sig vid.
Är det någon som har erfarenhet av FTX-ventilation i samband med fjärrvärme? Det jag undrar är om suset som uppstår vi tilluftsventilerna upplevs som störande, eller om det är något man vänjer sig vid.
A AndersG #2 Medlem · 2 449 inlägg 18 nov 2006 08:49 AndersG Medlem 2 449 inlägg 18 nov 2006 08:49 #2 Jag har svarat i fjärrvärmeforumet.
A aclei #3 Medlem · 41 inlägg 19 nov 2006 21:43 aclei Medlem 41 inlägg 19 nov 2006 21:43 #3 Tack!