Är inom någon vecka klar med installation av FTX, en konsult har gjort en ritning dimensioner och luftmängd per don etc. Jag har en Testo 417 med alla tillbehör tex flödesriktare som ska göra tilluften mer exakt vid mätning. Är det något jag behöver tänka på vid injustering? Aggregat är ett Acetec A100S G3.