Snailman
Ska mäta på till och frånluft, och vad jag förstår ska man använda stora tratten, då den lilla kan visa mer fel.

Så är det nån som kan beskriva hur ni ställer in den och om ni använder min max medel eller så? Och vilken enhet?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.