Snailman #1 Medlem · Västra Götaland · 5 586 inlägg 16 nov 2017 19:21 Snailman Medlem Västra Götaland 5 586 inlägg 16 nov 2017 19:21 #1 Ska mäta på till och frånluft, och vad jag förstår ska man använda stora tratten, då den lilla kan visa mer fel. Så är det nån som kan beskriva hur ni ställer in den och om ni använder min max medel eller så? Och vilken enhet?
Ska mäta på till och frånluft, och vad jag förstår ska man använda stora tratten, då den lilla kan visa mer fel. Så är det nån som kan beskriva hur ni ställer in den och om ni använder min max medel eller så? Och vilken enhet?