Hej jag har just köpt ett hus från 1896 180kvm och tänkte installera en luft/vatten Daikin och en Flexit uni 4.
tänkte ställa dessa i källaren och låta ut luften blåsa ut under den del huset har torpargrund, borde ta bort fukten tänkte jag eller tänker jag fel?
Vem kan hjälpa att kolla mina ritningar på rördragningarna är okej eller inte, och ge mig tipps och tricks?
Någon här som kan hjälpa mig?

Överlycklig om någon skulle kunna hjälpa mig!
 
  • Gammalt gulaktigt hus med röda detaljer från 1896 på en vintergräsmatta med snöfläckar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Handritad skiss över husgrunder och rördragningar med anteckningar för installation av luft/vatten-system.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Handritad skiss av rördragningar för luft/vatten-värmesystem i ett hus från 1896.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Handritad skalenlig ritning på rördragningar för luft/vatten-system i ett hus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Frånluften från hus innehåller just fukt från badrum, personer etc, inte bra att ha i grund
 
  • Gilla
criwers och 2 till
  • Laddar…
LVVp’s utedel ska stå just utomhus för att fungera rätt och inte kyla ner din grund ordentligt.
 
  • Gilla
criwers och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.