Hej jag har just köpt ett hus från 1896 180kvm och tänkte installera en luft/vatten Daikin och en Flexit uni 4.
tänkte ställa dessa i källaren och låta ut luften blåsa ut under den del huset har torpargrund, borde ta bort fukten tänkte jag eller tänker jag fel?
Vem kan hjälpa att kolla mina ritningar på rördragningarna är okej eller inte, och ge mig tipps och tricks?
Någon här som kan hjälpa mig?
Överlycklig om någon skulle kunna hjälpa mig!
tänkte ställa dessa i källaren och låta ut luften blåsa ut under den del huset har torpargrund, borde ta bort fukten tänkte jag eller tänker jag fel?
Vem kan hjälpa att kolla mina ritningar på rördragningarna är okej eller inte, och ge mig tipps och tricks?
Någon här som kan hjälpa mig?
Överlycklig om någon skulle kunna hjälpa mig!
Klicka här för att svara




