Runt 14 idag komndet inte längre något vatten ur kranen, hydropressen visar trycklöst.
Jag hann inte riktigt fylla igen runt borrhålet efter inflyttning innan kylan kom så nu funderar jag på om det frusit i brunnsröret, kanske ända ner till vattenpumpen, eller bara i det anslutna pvc-röret som går till hydropressen 30m bort?
Jag kan lyfta bort isolering etc och nå anslutningen, men hur värmer man det bäst i -15?
Vatmvattenflaskor?
Värmepistol mot brunnsröret?
Annat?