Jag måste komma ihåg att tappa ur den nya blandaren innan vintern. I det ouppvärmda uthuset/stallet hade blandaren frusit sönder så att den läckte åt alla håll när vattnet kopplades på.
Loppisfyndade en oanvänd MA för 200 kr inklusive en del annat bra att ha. Hade länge spanat efter just bänkmodellen 160cc som inte är så vanlig att hitta begagnad och den här var ju ännu bättre.
. En smutsig diskbänk med en demonterad köksblandare och verktyg på en vägg med kakel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Det var ett riktigt fynd. Snyggt!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.