Jag måste komma ihåg att tappa ur den nya blandaren innan vintern. I det ouppvärmda uthuset/stallet hade blandaren frusit sönder så att den läckte åt alla håll när vattnet kopplades på.
Loppisfyndade en oanvänd MA för 200 kr inklusive en del annat bra att ha. Hade länge spanat efter just bänkmodellen 160cc som inte är så vanlig att hitta begagnad och den här var ju ännu bättre.
.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder