Hej.

Vi har en ca 2x1,3 meter entreklack framför ytterdötten som är upphöjd ca 20 cm.
Denna är klädd i dansk sjösten som frugan inte är allt förtjust i. I samband med att vi nu byter panel vid entren tänkte vi byta ut detta mot en rå betongyta istället. Men hur?
Kan någon ge mig lite idéer med tillvägagångssätt?
Ska det putsas eller gjutas? (armering?)
Observera att det inte går att öka höjden så man måste bila/skära/knacka bort sjöstenen.

Upphöjt entreparti framför ytterdörr klädd med dansk sjösten, intill renovering på gång.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.