F Flanharry #16 Medlem · Gävle · 288 inlägg 7 maj 2013 21:40 Flanharry Medlem Gävle 288 inlägg 7 maj 2013 21:40 #16 rca1959 skrev: Hur går det? Har inte engagerat mig nå mer i fjärrstyrning. Skulle vara kul om man kan få till det.
rca1959 skrev: Hur går det? Har inte engagerat mig nå mer i fjärrstyrning. Skulle vara kul om man kan få till det.