Kruxet är att komma under huset, det är inte mycket plats för magen.. Därför tänkte jag att det kunde vara smidigt med frigolitblock. En del av ombyggnaden blir det nya golv på så där är det inga problem, detta rör sig om ca 25 kvadrat som skulle isoleras på detta sätt.