Tänkte isolera taket i mina ouppvärmda garage? Krävs det brandklassning eller vad gäller? Vill isloera då garaget är under rum som är kopplade till huset. Finns det klassade cellplast? Hjälp mig?!
Brandklassningen gäller bara ytskikt och då krävs det dubbla skivor i tak och vägg med gips ytterst.
Skulle inte rekommendera cellplast utan hellre mineralull.
Jag har redan en fullt utrustad block och puts vägg färdig..mer vill tilläggsisolera o lägga frigolit som plus utanpå o sen puts kanske igen eller inte..Detta var ej meningen från början..bör nämnas. Så vad tycks
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.