11 324 läst ·
6 svar
11k läst
6 svar
Fresh vs PAX
Tjena!
Jag undrar om någon har erfarenhet av Fresh badrumsfläktar och hur de är i funktion och kvalité? Det jag har funderat på annars är en PAX fläkt men den kostar 1200 kr och motsvarande Fresh fläkt hittar jag för 875 kr... Jag ska ha en fläkt med fuktstyrning och timer. Några tips någon?
/Sulan
Jag undrar om någon har erfarenhet av Fresh badrumsfläktar och hur de är i funktion och kvalité? Det jag har funderat på annars är en PAX fläkt men den kostar 1200 kr och motsvarande Fresh fläkt hittar jag för 875 kr... Jag ska ha en fläkt med fuktstyrning och timer. Några tips någon?
/Sulan
Produkter som diskuteras: "badrumsfläktar"
Badrumsfläktar
Bra ventilation behövs i badrum och våtrum för att slippa fuktskador, mögel och kallras. Badrumsfläktar drar effektivt ut den fuktiga och förbrukade luften ur ditt hem och håller husets våtutrymmen friska och fräscha.
Läs mer
Clas i sjön har en tyst, effektiv, kullagrad variant som funkar bra hos oss. Lite mer kvalité typ... men halva priset mot hutlöst PAX pris? Helt klart värt att kola in den! Vi har även en PAX, som snurrar bra. Men de är för dyra tycker jag...
Jag har de senaste åren brännt upp 2st okullagrade fläktar ELF, typ fresh. De bullrade och vibrerade alldeles för mycket. Så när jag sist letade hittade jag den här på classe som jag är nöjd med hittils.
Jag har de senaste åren brännt upp 2st okullagrade fläktar ELF, typ fresh. De bullrade och vibrerade alldeles för mycket. Så när jag sist letade hittade jag den här på classe som jag är nöjd med hittils.
Produkter som diskuteras: "fläktar"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Har kört Clas Ohlsons fuktstyrda 500-kronors ett par år, den fungerar utmärkt.
MEN när jag hörde en PAX200 så blev jag imponerad, den låter mindre, så är det bara.
Och möjligheten att kunna ta bort den med snabbfäste för rengöring är riktigt bra.
Utan att behöva skruva och bryta strömmen.
MEN när jag hörde en PAX200 så blev jag imponerad, den låter mindre, så är det bara.
Och möjligheten att kunna ta bort den med snabbfäste för rengöring är riktigt bra.
Utan att behöva skruva och bryta strömmen.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden