2 001 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Fresh intellivent app borta
Hej inte rört appen på ett tag men ville ställa om fläkten i badrummet och appen är borta . Samt när jag ska ladda från Google sök resultat hittar jag den men säger den inte är tillgänglig i mitt land. Går ej heller söka i appstore? Kan någon se om det bara är jag som har det problemet , eller om den faktiskt är borta ?! Hur den kan försvinna från min telefon fattar jag inte heller .
Jag ser den på telefonen men verkar inte gå ladda ner, va fasen är detta.
Produkter som diskuteras: "intellivent"
Badrumsfläkt Intellivent S Fresh
Komplett frånluftsfläkt
2 069 kr inkl moms
Läs mer
Testade och upplever samma sak, hittas inte på AppStore, hittar via Googling men då försöker den öppna iTunes men det blir bara en vit skärm och inget händer.Danin skrev:
Hej inte rört appen på ett tag men ville ställa om fläkten i badrummet och appen är borta . Samt när jag ska ladda från Google sök resultat hittar jag den men säger den inte är tillgänglig i mitt land. Går ej heller söka i appstore? Kan någon se om det bara är jag som har det problemet , eller om den faktiskt är borta ?! Hur den kan försvinna från min telefon fattar jag inte heller .
https://fresh.se/kundservice
Ring imorgon bitti
Hobbysnickare
· Sverige
· 150 inlägg
Ladda ner APK filen annars bara ifrån lämpligt ställe och ställ in att telefonen skall få tillstånd att installera den via annan källa än Google play. 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden