Hej inte rört appen på ett tag men ville ställa om fläkten i badrummet och appen är borta . Samt när jag ska ladda från Google sök resultat hittar jag den men säger den inte är tillgänglig i mitt land. Går ej heller söka i appstore? Kan någon se om det bara är jag som har det problemet , eller om den faktiskt är borta ?! Hur den kan försvinna från min telefon fattar jag inte heller .
Jag ser den på telefonen men verkar inte gå ladda ner, va fasen är detta.

T
Danin Danin skrev:
Hej inte rört appen på ett tag men ville ställa om fläkten i badrummet och appen är borta . Samt när jag ska ladda från Google sök resultat hittar jag den men säger den inte är tillgänglig i mitt land. Går ej heller söka i appstore? Kan någon se om det bara är jag som har det problemet , eller om den faktiskt är borta ?! Hur den kan försvinna från min telefon fattar jag inte heller .
Jag ser den på telefonen men verkar inte gå ladda ner, va fasen är detta.
Testade och upplever samma sak, hittas inte på AppStore, hittar via Googling men då försöker den öppna iTunes men det blir bara en vit skärm och inget händer.

https://fresh.se/kundservice

Ring imorgon bitti :)

• Gilla
Danin
  • Laddar…
T tunellm skrev:
Testade och upplever samma sak, hittas inte på AppStore, hittar via Googling men då försöker den öppna iTunes men det blir bara en vit skärm och inget händer.

[länk]

t
Ring imorgon bitti :)

Tack för snabbt svar! Får bli ett samtal, tack för länken.

• Gilla
tunellm
  • Laddar…
Ladda ner APK filen annars bara ifrån lämpligt ställe och ställ in att telefonen skall få tillstånd att installera den via annan källa än Google play. (y)

Hej alla, ringde kundservice som informerade att detta var ett misstag. Appen ska snart vara tillbaka.

• Gilla
tunellm
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.