1 671 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Frånluftsventilation med alliance
Hej!
Vi bygger sommarstuga och har fått ventilationen uppritad som frånluftsventilation som styrs av pax i badrum och alliancefläkt med takgenomföring i kök.
det kluriga nu tycker jag är alliancefläkten. Det börjar bli dags för snickarna att montera denna och jag är
Osäker på vilka produkter jag behöver köpa för att få ihop denna lösning.
någon som kan vara till hjälp?!
Vi bygger sommarstuga och har fått ventilationen uppritad som frånluftsventilation som styrs av pax i badrum och alliancefläkt med takgenomföring i kök.
det kluriga nu tycker jag är alliancefläkten. Det börjar bli dags för snickarna att montera denna och jag är
Osäker på vilka produkter jag behöver köpa för att få ihop denna lösning.
någon som kan vara till hjälp?!
En alliancefläkt i köket brukar normalt vara ihopkopplad med en frånluftsfläkt på taket alt. vinden.
Sedan suger denna fläkt från köket och alla våtutrymmen. Det dras rör från kök och våtutrymmen till frånluftsfläkten på vinden eller i bjälklag.
Sedan suger denna fläkt från köket och alla våtutrymmen. Det dras rör från kök och våtutrymmen till frånluftsfläkten på vinden eller i bjälklag.
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden