Har provat på att trycka in knappen när jag startat om pannan men det har inte hjälpt.
 
Byt till bergvärme eller luftvattenpump.

Ventilationen har du lite lösningar på:
FTX aggregat.
Ventilationsmodul till den värmepump du väljer.
En varvtalsstyrd kanalfläkt.

Ta in offert.
 
  • Gilla
Krokben
  • Laddar…
M Manne62 skrev:
Har provat på att trycka in knappen när jag startat om pannan men det har inte hjälpt.
Ok, då borde det bero på lågtryckspressotaten som larmar och det är brist på köldmedia. Kan vara läcka i t.ex. förångaren eller något smalt rör. Är det läcka inne i tanken så är det bara att byta hela rasket till något nytt.
 
Tusen tack för all hjälp! Tar kontakt med en servicekille imorgon för att få det konfirmerat, sedan får man väl dra in lite offerter. Tur att det funkar med med patronen så länge så man slipper panikbyte!
 
  • Gilla
Saintus
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.