Hej
Är det någon som har kopplat en vattenmantlad kamin till sin frånluftsvärmepump?
tänkte koppla in en shunt för golvärme och köra flvp mot radiatorer.
Skulle det funka?

Eller koppla en ventilatiosdon ovanför vanlig braskamin och återvinna den värmen.

Har en del av huset med vatten radiatorer och den andra delen av huset med golvvärme.

Vad har ni för tips?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.