Ja, jag önskar skåp så nära taket som möjligt och en mindre täcklist mellan skåpen och taket. Meeeen, så sitter det ett frånluftdon à 15 cm i diameter i ena hörnet, och 2 cm från taket. Dvs att hela 17 cm passbit mellan skåp och tak
, ett sånt slöseri med plats! Finns det andra alternativ att lösa det på, så att det vid OVK blir godkänt. Se bilder på hur det ser ut nu och hur jag vill ha det.
Bilder please ?S SandyP skrev:Ja, jag önskar skåp så nära taket som möjligt och en mindre täcklist mellan skåpen och taket. Meeeen, så sitter det ett frånluftdon à 15 cm i diameter i ena hörnet, och 2 cm från taket. Dvs att hela 17 cm passbit mellan skåp och tak, ett sånt slöseri med plats! Finns det andra alternativ att lösa det på, så att det vid OVK blir godkänt. Se bilder på hur det ser ut nu och hur jag vill ha det.
S SandyP skrev:Ja, jag önskar skåp så nära taket som möjligt och en mindre täcklist mellan skåpen och taket. Meeeen, så sitter det ett frånluftdon à 15 cm i diameter i ena hörnet, och 2 cm från taket. Dvs att hela 17 cm passbit mellan skåp och tak, ett sånt slöseri med plats! Finns det andra alternativ att lösa det på, så att det vid OVK blir godkänt. Se bilder på hur det ser ut nu och hur jag vill ha det.
Klicka här för att svara