Ja, jag önskar skåp så nära taket som möjligt och en mindre täcklist mellan skåpen och taket. Meeeen, så sitter det ett frånluftdon à 15 cm i diameter i ena hörnet, och 2 cm från taket. Dvs att hela 17 cm passbit mellan skåp och tak :-P, ett sånt slöseri med plats! Finns det andra alternativ att lösa det på, så att det vid OVK blir godkänt. Se bilder på hur det ser ut nu och hur jag vill ha det.

S SandyP skrev:
Ja, jag önskar skåp så nära taket som möjligt och en mindre täcklist mellan skåpen och taket. Meeeen, så sitter det ett frånluftdon à 15 cm i diameter i ena hörnet, och 2 cm från taket. Dvs att hela 17 cm passbit mellan skåp och tak :p, ett sånt slöseri med plats! Finns det andra alternativ att lösa det på, så att det vid OVK blir godkänt. Se bilder på hur det ser ut nu och hur jag vill ha det.
Bilder please ? :rolleyes:

S SandyP skrev:
Ja, jag önskar skåp så nära taket som möjligt och en mindre täcklist mellan skåpen och taket. Meeeen, så sitter det ett frånluftdon à 15 cm i diameter i ena hörnet, och 2 cm från taket. Dvs att hela 17 cm passbit mellan skåp och tak :p, ett sånt slöseri med plats! Finns det andra alternativ att lösa det på, så att det vid OVK blir godkänt. Se bilder på hur det ser ut nu och hur jag vill ha det.

• Hörn av ett rum under renovering med synliga gipsskivor, spackling och en inbyggd spotlights.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modern köksdesign med inbyggda vitvaror och röd köksmaskin på bänkskiva.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
BengtH BengtH skrev:
Bilder please ? :rolleyes:
oj då Tack för påminnelsen !

BirgitS
Hur är väggarna uppbyggda, går det att dra om ventilationsröret så att det i stället kommer ut längre till vänster?

BirgitS BirgitS skrev:
Hur är väggarna uppbyggda, går det att dra om ventilationsröret så att det i stället kommer ut längre till vänster?
lustigt, jag har inte ens tänkt tanken… Men det måste jag förstås höra mig för om! Tack för att du delade din tanke ✨

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.