Från lada till modern skånegård

3k läst  22 svar

1. L
    Medlem Nivå 1
    Instämmer med a.o.f. Den genuina Skånegårdsatmosfären är tyvärr borta.

2. E
    Trädgårdsfixare Nivå 15
    Jag håller med om fönstren. De höga smala till vänster är ju hur charmiga som helst. Och man skulle kanske försökt behålla även några små. Likaså tycker jag man kunde målat den gamla putsen med roller istället för att puts över. Men jag håller inte med dig om tillagningsyta - marmorön är ju enorm, och man har två arbetsytor även på spissidan.

3. henq
    Elektroniktokig Nivå 5
    Fantastiskt projekt, jag tycker avvägningarna de gjort mellan ursprungligt utseende och modern look och användbarhet är rätt. Och utgångspriset var ju en överraskning.
    Ovanligt att ha en person med på mäklarbild....

• Laddar…
  4. S
    Husägare · Nivå 6
    En slagning på nätet gav att denna kåk nyligen sålts för 6 000 000:-, Jag kan inte tycka annat än att det var prisvärt.

• Laddar…
  5. J
    Anonym
    Paroc Fatio heter isoleringsskivan som sedan förses med tjockputs.

• Svara
  6. J
    Anonym
    Paroc Fatio heter isoleringsskivan som sedan förses med tjockputs.

• Svara
  7. J
    Anonym
    Kanske svårt att uppfatta storleken på köksöns, storlek är 3700x1250mm och det finns totalt 24 stycken lådor fyra skåp samt vaskskåp. Så riktigt med förvaring.

• Svara
  8. J
    Anonym
    Det allra flesta av sidorna är orginalputs som har lagats och målats med silikatfärg. Däremot var södersidan (uteplats) så pass dålig att allt fick knackas ner och putsas om.

• Laddar…
    • Svara

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: