1 110 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
Frågor utan svar = irritation?
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 878 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 878 inlägg
En TS drar igång en tråd om problem x.
Mängder av forummedlemmar kommer till undsättning med teorier och lösningar.
Problemet x kvarstår dock och tråden blir lång.
Nyfiket läser jag vidare i hopp om ett lyckligt slut och lite ny kunskap men efter att jag tragglat igenom hela, ofta långa, tråden så slutar bara inläggen och jag vet inte mer än när jag började läsa.
Bara jag som irriterar mig på det?
Mängder av forummedlemmar kommer till undsättning med teorier och lösningar.
Problemet x kvarstår dock och tråden blir lång.
Nyfiket läser jag vidare i hopp om ett lyckligt slut och lite ny kunskap men efter att jag tragglat igenom hela, ofta långa, tråden så slutar bara inläggen och jag vet inte mer än när jag började läsa.
Bara jag som irriterar mig på det?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 141 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 141 inlägg
Visst är det irriterande men jag kan också förstå en TS som ställer en fråga och sen inte har möjlighet att besöka forumet på 1-2 dagar för att då mötas av 50 - 100 inlägg där hälften handlar om något helt annat eller är en diskussion mellan två andra medlemmar om den enes liknande problem. Det är då lätt att ge upp om man inte är en van forumanvändare.
Visst är det tråkigt. Bara att acceptera att många inte tänker på att "berätta hur det gick" då de efterfrågat hjälp. Oavsett om lösningen kom från en forummedlem eller någon annan stans ifrån finns det ju alltid något att lära för oss andra.
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 878 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 878 inlägg
Sant. Ändå tycker jag att forumets medlemmar är hyfsat duktiga på att hålla sig till ämnet.BirgitS skrev:
Visst är det irriterande men jag kan också förstå en TS som ställer en fråga och sen inte har möjlighet att besöka forumet på 1-2 dagar för att då mötas av 50 - 100 inlägg där hälften handlar om något helt annat eller är en diskussion mellan två andra medlemmar om den enes liknande problem. Det är då lätt att ge upp om man inte är en van forumanvändare.
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 878 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 878 inlägg
Klicka här för att svara