Hej
Behöver en varmvattenberedare ut till landet.
Vi har sommarvatten under april/maj-oktober, sen är det till att hämta från en gemensam brunn.
Storlek blir 30-50 liter.
Vattnet kommer i dag i en hårdplastslang under huset.
Kan man koppla på hårdplastslang och dra in, eller ska det vara kopparrör?
Stänger man av beredaren när man inte är på plats?
Kan man köpa beredare som går att fylla manuellt, om man vill ha varmvatten tex under besök när sommarvattnet inte finns tillgängligt?
En svår fråga, men finns det märken man ska undvika?
Är tex Jula´s osv bara skräp?
Görs dom i olika material där vissa passar bättre för våra behov?
Mvh
Thomas