2 067 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Frågor om Ivt 495 twin
vad har Cirkulationspumpen för begränsningar i en itv 495? (Vilket maxdjup klarar den av att dra runt vätskan) utan för dåligt flöde?.
Du bör kunna borra till Kina, för pumpen jobbar ju inte med något egentligt motstånd då du har två vattenpelare i borrhålet. Det fungerar som en hiss med motvikt.
Tack för svaren!.
Det blev ett hål på 130m, man vill ju ha möjlighet till en större pump
i framtiden om man inte blir nöjd med 495:an.
Det blev ett hål på 130m, man vill ju ha möjlighet till en större pump
i framtiden om man inte blir nöjd med 495:an.
Vi har också valt 495:an, men jag är skeptiskt. Vi får utvärdera dessa sedan!
Klicka här för att svara