Tror att det är standard med bredahjul
På RC312.på mon va det det. Men det stämmer nog med powerweelhs.
För övrigt så vet jag inte mera ang att kunna styra den via nätet.
Men tror nog att Husqvarna har det då så heter det connect tror jag. Vet inte mera om det.