Hej! Jag har en liten fråga.
Det är nämligen så här att jag fick ett litet stopp i toaletten (tänkte jag först), men det verkade som stoppet var i avloppsröret som binder samman dusch, handfat och toalett.
När jag tänkte hälla i en hink med varmvatten, så tänkte jag hälla ut det gamla som var i (av ren lathet sen senaste tvättagolvsessionen), men då verkade det som att det kom upp direkt i brunnen precis under badkaret. Vad är det för vatten som kom upp där? Nu pratar jag mer om vad för typ av vatten. Toavatten? Det jag precis hällde i badkaret när jag tömte hinken?
Om det bara är hinken så är det lugnt, men annars känns det lagom vidrigt.