Hej! Jag har en liten fråga.

Det är nämligen så här att jag fick ett litet stopp i toaletten (tänkte jag först), men det verkade som stoppet var i avloppsröret som binder samman dusch, handfat och toalett.

När jag tänkte hälla i en hink med varmvatten, så tänkte jag hälla ut det gamla som var i (av ren lathet sen senaste tvättagolvsessionen), men då verkade det som att det kom upp direkt i brunnen precis under badkaret. Vad är det för vatten som kom upp där? Nu pratar jag mer om vad för typ av vatten. Toavatten? Det jag precis hällde i badkaret när jag tömte hinken?

Om det bara är hinken så är det lugnt, men annars känns det lagom vidrigt.

Jag vill uppdatera ärendet. Jag provade att hälla i en hink nu, när det inte var stopp i toaletten, men då verkar det komma upp där ändå. Det kan vara så att jag inte tänkt på det förrän nu (ganska nyinflyttad). Det borde väl ändå innebära att det sitter hår och jävulskap någonstans INNAN toaletten och borde betyda att det inte var toavatten som kom upp? Jag tyckte att vattnet kom upp för fort ur golvbrunnen och för mycket. Man kan ju tycka att det borde ha varit lite vatten kvar i själva röret, men det verkade som att i princip varenda droppe jag hällde i badkaret kom upp.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.