Hejsan! Tänkte höra om era erfarenheter ni som har målat fasaden med vattenbaserad oljefärg.Är ni nöjda? Sen undrar jag om det finns en "ren" vattenbaserad oljefärg som inte är förstärkt med akrylat? Om inte så borde ju en V oljefärg räknas som en hybridfärg? Frågan är då om den beter sej som en ren akrylat färg?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.