Jag upptäckte att det droppade vatten under diskbänken i köket. Jag hittade rosthål, så jag kontaktade min hyresvärd. Vaktmästaren var här idag och spacklade igen rosthålen.
Min fråga är om det är vanligt och rimligt att laga sånt här med spackel? Det ska ju absolut inte ner i avloppet, men när det torkat, kommer det hålla för vattenspolning varje dag?
Min fråga är om det är vanligt och rimligt att laga sånt här med spackel? Det ska ju absolut inte ner i avloppet, men när det torkat, kommer det hålla för vattenspolning varje dag?
Tänker att det är hyresvärdens lägenhet och då får man laga som man vill. Eftersom det är en ho så blir eventuellt läckage på sin höjd droppar. Livsmedels godkänt? Vem lägger mat direkt i hon i den omfattningen att lite spackel på utsidan smitar
Hyresnivån är högre än för motsvarande storlek på lägenheter i området, trots lägre standard. Hatthyllan lossnade från väggen i ena änden första gången jag hängde upp en jacka. Jag sa upp den redan efter två veckor. Sen också den lilla detaljen att hyresvärden hade lämnat matfett på golven, så hela lägenheten är täckt i fett och obebolig. Inte ens en städfirma som var här lyckades få bort det. Det värsta jag varit med om.C cpalm skrev:
Om du tiitar på bilden är den också spacklad på insidan kan väl vara 50*50 mm runt hålet.T topmount skrev:
Den hyresvärden ger jag inte mycket för gällande underhåll.
Klicka här för att svara