Nackdelen att köpa beg brännare via blocket är att man vet inte vad den varit med om.
i det här fallet så verkar TS känna och lita på säljaren och det får väl ändå vara ett plus...
men visst 6000:- är lite i mesta laget , jag skulle säga 4500 - 5000:-

Den funderingen jag får är hur det är med tillgången på reservdelar, men jag känner inte till den brännaren så väl.
 
Varför betala 4500 för saker som man kan få nästan gratis?
När jag träffade killarna som låg bakom Biowarm någonstans kring 2006 var tillverkningen sedan länge avslutad så reservdelar ska man nog inte vänta sig att få tag på.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.