Nu har jag gett upp för dagen... Ryggen skriker o protesterar >:( >:( Inge kul när man har ca 12 kvm kvar o de måste va klart till lördag då vi ska ha 30 årskalas här hemma.. :P :P

Då förstår du hur vi plattsättare har det på dagarna när vi kaklar ett badrum om dagen minst och lägger sig i soffan när man kommer hem. Ont ont ;)

Stefan_h skrev:
Nu har jag gett upp för dagen... Ryggen skriker o protesterar >:( >:( Inge kul när man har ca 12 kvm kvar o de måste va klart till lördag då vi ska ha 30 årskalas här hemma..  :P :P

Kan jag tänka mig... Men till mitt försvar så är ju ni lite vana vid det.. Jag känner av muskler jag inte visste jag hade!! ;D ;D

Du sätter väll överdelen diagonalt så att du får lite liv i det vita. :)

Stefan_h skrev:
Då har bården kommit på plats efter mycket huvudbry... Om jag skulle satt den mönsterpassat med kaklet så hade inte plattorna räckt till.. Då kom jag på en annan lösning som såhär i efterhand blev kanonbra!! tycker jag ivarjefall..  :D :D

Näe... Vi hade vilda diskussioner om det här hemma.... Tills slut blev de såhär..
Sen är det faktiskt inte vitt kakel.. Den är sandfärgad.. Syns inte så tydligt kanske...

• badrum_016.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det där blir snyggt ! Bra val att låta plattorna gå omlott.
Hoppas ni tar ljusgrå fog till.

Fogen heter pärlemo.... Tror nog att det kan bli rätt bra... :D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.