M MrStrumpan #1 Medlem · Östergötland · 12 inlägg 8 aug 2020 00:19 MrStrumpan Medlem Östergötland 12 inlägg 8 aug 2020 00:19 #1 Någon som vet om man kan sätta IKEAs Omlopp LED Lådbelysning i de två översta lådorna på ett bänksåp med 3 fronter och fyra lådor? Behöver jag 2st OMLOPP LED då eller fungerar 1st till båda? Eller går det inte alls? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som vet om man kan sätta IKEAs Omlopp LED Lådbelysning i de två översta lådorna på ett bänksåp med 3 fronter och fyra lådor? Behöver jag 2st OMLOPP LED då eller fungerar 1st till båda? Eller går det inte alls? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
tttomten #2 Renoverare · 3 098 inlägg 8 aug 2020 00:46 tttomten Renoverare 3 098 inlägg 8 aug 2020 00:46 #2 Blir lite mörkt i nedre lådan/lådorna men jag tycker det funkar tillräckligt bra för att inte montera ytterligare led. Jag har tre lådor på en led.
Blir lite mörkt i nedre lådan/lådorna men jag tycker det funkar tillräckligt bra för att inte montera ytterligare led. Jag har tre lådor på en led.