Hej!
Har kittat mina fönster med Beckers vanliga fönsterkitt. Det står att kittet kan övermålas efter ca 5 dygn.
Nu har det gått 10 dygn och det har ju varit varmt och torrt, men kittet är fortfarande mjukt. Lite stelnat men inte alls hårt.
Jag antar att jag kan täckmåla ändå, eller är det något fel på kittet tror ni? Bäst före-datum är först om ett år.
Mvh/Mattias