Hej!
Jag håller på och dränerar om vårat hus, det är ett enplanshus med inredd källare från -65.
Nu har jag en liten fråga om brunnen som kom fram när vi grävde upp runt huset, den är lite skumt kopplad tycker jag, bifogar en bild.
Det som verkar konstigt är att röret som leder vattnet ut mot gatan ligger över de befintliga dräneringsrören. Det medför ju att vattnet ligger kvar i dräneringsrören, eller?

Ska det vara så här?
 
  • brunn.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.