Håller på och inreda vinden och tänkte kolla hur jag ska göra vid takfoten? Ska jag skjuta ner isolering ända ner i botten på takfoten lr ska jag sätta en regel och lämna takfoten fri från isolering? Takfoten i sig är tät, endast en liten springa finns.Luftspalt 25 mm med masonite är ordnad.Tacksam för svar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder