Håller på och inreda vinden och tänkte kolla hur jag ska göra vid takfoten? Ska jag skjuta ner isolering ända ner i botten på takfoten lr ska jag sätta en regel och lämna takfoten fri från isolering? Takfoten i sig är tät, endast en liten springa finns.Luftspalt 25 mm med masonite är ordnad.Tacksam för svar:)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.