Noterade att i en kartong med fq pure 1,5 mm2 (draka) så är ena änden lite tillplattad cirka 5-10 cm eller vad man ska säga och den andra vanlig.
Ser ut att vara så i flera av kartongerna .
Spelar det någon roll vilken man fiskar upp, dvs är tråden uppspolad på något speciellt sätt?
 
Man tar väl alltid den inner änden gör att få ut det på ett vettigt sätt ur kartongen. Det är den änden som ofta har märken från uppspolingsmaskinen.
 
D Daniel 109 skrev:
Man tar väl alltid den inner änden gör att få ut det på ett vettigt sätt ur kartongen. Det är den änden som ofta har märken från uppspolingsmaskinen.
Strålande, tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.