Jag tänkte vara så jävla fräck på mitt garage (som man kanske kan ta att man får "göra om, göra rätt" efter några år om det visade sig att det inte funkade) att jag bara viker pappen över sponten och sätter fotplåten i sista bärläkten istället.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.