P
Ska fotplåten ligga under trekantslisten eller kant i kant?
 
  • Gilla
Etrompa
  • Laddar…
P
har googlat runt lite och det verkar som man gör på båda sätten så det finns väl ingen praxis?
 
Det är nog inte hela världen, men jag lägger den under.
 
Det viktiga är att den ligger över kroken å har pappen över sig. Sen är det ju om man vill ha trekantslisten synlig eller inte
 
C
Jag tänkte vara så jävla fräck på mitt garage (som man kanske kan ta att man får "göra om, göra rätt" efter några år om det visade sig att det inte funkade) att jag bara viker pappen över sponten och sätter fotplåten i sista bärläkten istället.
 
  • Gilla
jesper norberg
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.