300 545 läst ·
3 406 svar
301k läst
3,4k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 496 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 496 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 876 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Känner ni igen er?
Åh, sillen. Vilka minnen.Kretikos skrev:
I den sjön badade jag ofta som liten. Fast vid badplatsen i sydligaste riktningen. Senare i livet även cyklandes dit från Västerljungs socken. "Ribborna" som kossorna i kohagen inte kunde komma igenom är fortfarande kvar i minnet. (vad är det korrekta namnet?!)
https://www.hitta.se/kartan!~58.939...5.00488!t=weblist/geocode!l=58.93867:17.42020
Bilen parkerades av farsan i "grusgropen" vid gamla E4:ans farligaste T-korsning.
Sen en liten kort promenad innan bad.
Och hade jag vetat att att Aurora -17 hade passerat Västerljung hade jag haft fikakorgen i högsta hugg och kikat på militärövningen. Tyvärr så är den mest ihågkommen av mig för kollisionen vid Hammarby...
Varför informerades inte personalen angående den obemannade övergången och lampan som ska vara släckt innan passage?!
Hoppas allt gick väl för alla inblandade från P7 i den finska vagnen!
Bilden på olyckan är tagen från Hammarby söderut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Ja, där nere är det fint! Körde av en propeller en bit in i Trosaån. Tyckte det skulle vara häftigt att köra wakeboard där. Jag är uppväxt mitt på ungefär. Södra Stene Gård. Apropå Sillen, pappa anlade en våtmark för en massa år sedan. Den fick snabbt namnet Nubben.Krilleman skrev:
Åh, sillen. Vilka minnen.
I den sjön badade jag ofta som liten. Fast vid badplatsen i sydligaste riktningen. Senare i livet även cyklandes dit från Västerljungs socken. "Ribborna" som kossorna i kohagen inte kunde komma igenom är fortfarande kvar i minnet. (vad är det korrekta namnet?!)
[länk]
Bilen parkerades av farsan i "grusgropen" vid gamla E4:ans farligaste korsning.
Färist.Krilleman skrev:
Åh, sillen. Vilka minnen.
[länk]
Bilen parkerades av farsan i "grusgropen" vid gamla E4:ans farligaste korsning.