300 529 läst ·
3 406 svar
301k läst
3,4k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
Dålig bild, inzoomad på telefonen, men jag hade inget alternativ, det tog bara nån minut så var solen borta. Tror aldrig jag sett nått liknande i Sverige.
För den som undrar befann jag mig i båten vid Bälstaviken i Stockholm, bron är den som går mellan Bromma och Solna, även kallad "Prippsbron" då byggnaderna till vänster är Pripps gammal bryggerier. Bollen bredvid solen är radartornet till Bromma flygplats.
Den noggranna ser att det är lite mörkt till vänster om tornet, det brann just då i ett lägenhetshotell vid flygplatsen.
Petar även med en bild när vi åker hemåt 12 på natten, inte en krusning på sjön och 24 grader varmt. Enligt mig kan det inte bli bättre.
För den som undrar befann jag mig i båten vid Bälstaviken i Stockholm, bron är den som går mellan Bromma och Solna, även kallad "Prippsbron" då byggnaderna till vänster är Pripps gammal bryggerier. Bollen bredvid solen är radartornet till Bromma flygplats.
Den noggranna ser att det är lite mörkt till vänster om tornet, det brann just då i ett lägenhetshotell vid flygplatsen.
Petar även med en bild när vi åker hemåt 12 på natten, inte en krusning på sjön och 24 grader varmt. Enligt mig kan det inte bli bättre.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Du var tidigt ute! Min väckarklocka står på 6:00, men jag ser att jag börjar komma ikapp soluppgången.
Idag var det en strålande blå himmel 6:47
Vi har haft lite mer moln och även dimma senaste dagar
Idag var det en strålande blå himmel 6:47
Logga in
Skapa konto
Vi har haft lite mer moln och även dimma senaste dagar
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Åskvädret drar in över bergen med rasande fart, dålig uppkoppling så film hade tagit evigheter att ladda upp..
Längtar hem!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 876 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg