3 433 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Fototapet?? Hjälp tack :)
Håller på i tvrummet och vill ha en fototapet som fondvägg, vet inte vad jag vill ha, var jag hittar det med bra kvalitet och till en vettig slant
Golvet är mörkt valnöt, tak vitt, 3 väggar vita med infällda hyllor och spottar samt valnöts ryggar, mörk soffa på ljus matta men vill ha en rolig fondvägg. Tv:n sitter inbyggd i denna väggen så måste vara "lite" diskret för att inte skapa oro när man ser på tv:n.
Har ni bra erfarenheter eller goa tips!!! Skriv en rad
Golvet är mörkt valnöt, tak vitt, 3 väggar vita med infällda hyllor och spottar samt valnöts ryggar, mörk soffa på ljus matta men vill ha en rolig fondvägg. Tv:n sitter inbyggd i denna väggen så måste vara "lite" diskret för att inte skapa oro när man ser på tv:n.
Har ni bra erfarenheter eller goa tips!!! Skriv en rad
På http://www.photowall.se finns ju en hel del att välja på.
Spontant efter din beskrivning funderar jag på om denna www.photowall.se/redirect.aspx?item=e1612 kanske skulle kunna funka?
Spontant efter din beskrivning funderar jag på om denna www.photowall.se/redirect.aspx?item=e1612 kanske skulle kunna funka?
Tack för sidan, Skulle kanske funka
ska kika runt på sidan se omjag hittar något, rummet är ganska modernt byggt och möblerna håller jag på med just nu, kan ladda upp bild senare för att underlätta tipsandet för jag har ingen aning vad jag ska ha på väggen 
Klicka här för att svara