Hej,

Jag har en Bosch 10.8v med 2 batteri, 1 batteriladdare, lite bits och borr. Tyvärr saknar jag låda och jag har inte lyckats hitta något passande i de närmsta butikerna? Bosch har en L låda som kostar ca 300 kr men en skruvdragare som denna tar ju bara upp halva lådan med sitt plast etui.

Har ni något bra förslag?

Jag har tittat på just den men tyvärr så är plastskummet i den endast 1/2 cm eller något i stil med det, man behöver ju något som håller fast verktygen. Liggunderlag kanske inte är så dumt men ganska mycket jobb :)

Det finns en insats som passar bredvid insatsen till dragaren sim har större utrymme. Har den själv till GOP:en

snowjim skrev:
Hej,

Jag har en Bosch 10.8v med 2 batteri, 1 batteriladdare, lite bits och borr. Tyvärr saknar jag låda och jag har inte lyckats hitta något passande i de närmsta butikerna? Bosch har en L låda som kostar ca 300 kr men en skruvdragare som denna tar ju bara upp halva lådan med sitt plast etui.

Har ni något bra förslag?
Fick du med plast inlägget, dvs halvt L-boxx inlägg så säger jag en L-boxx. Även om maskinen bara tar upp halva så har du ju halva lådan att lägga annat bös i eller en perfekt anledning till att köpa en annan 10,8v maskin till ;)

Ja, precis. Ett inlägg som täckte en halv låda för maskinen. Och sen ett till inlägg för en massa tillbehör.

Jag har också ett ilägg där skruvdragare + GOP + diverse tillbehör får plats. Klockren kombo och en bra anledning att få köpa en GOP om du inte redan har en 😃

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.