Faktiskt, denna gång när jag vinterstängde lät jag alla penslar stå kvar i sina burkar med rå linolja. Hann helt enkelt inte rengöra dem. Får se i vilket skick de är nästa gång de ska användas.... (Det där med mössen har jag inte tänkt på, men det vill man ju såklart inte! :eek

)