2 124 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Förvaring klockverktyg/småverktyg
Har någon tips på förvaring för klock och glasögonverktyg.
Mina finare klockor lämnas in men enklare vardagsklockorna byter jag armband, polerar och underhåller jag själv. Som det är nu har jag verktygen i en sortimentslåda, har funderat på allt från mini systainer till verktygslåda för fisketillbehör mm.
Tips någon? Det jag mest har är ju små pincetter, skruvmejslar, boettöppnare, förstoringslas mm
Tips på skuminredning för så små prylar?
Mina finare klockor lämnas in men enklare vardagsklockorna byter jag armband, polerar och underhåller jag själv. Som det är nu har jag verktygen i en sortimentslåda, har funderat på allt från mini systainer till verktygslåda för fisketillbehör mm.
Tips någon? Det jag mest har är ju små pincetter, skruvmejslar, boettöppnare, förstoringslas mm
Tips på skuminredning för så små prylar?
Produkter som diskuteras: "sortimentslåda"
Sortimentslådor
Sortimentslådor är utmärkta hjälpmedel för att organisera och sortera små infästningskomponenter som skruvar, spikar och muttrar. Genom att dela upp dessa delar i olika fack blir det enkelt att hitta och använda dem vid behov, vilket sparar
Läs mer
hmm, åker man inte dagligen kommunalt så behöver man oftast ingen klocka på armen, och vill man ändå ha det så kan du ju trenda till dig med att byta Swatchklocka var sjätte månad.
Glasögon kan bytas mot linser eller operation..
Det var en lösning på problemet.
En annan kan vara som du skriver en fiskelåda där du bara lägger skummgummiduk (sådan som läggs under torkställ) i lådorna. Vill du ha en kraftigare gummiduk så säljs det på Biltema.
Glasögon kan bytas mot linser eller operation..
Det var en lösning på problemet.
En annan kan vara som du skriver en fiskelåda där du bara lägger skummgummiduk (sådan som läggs under torkställ) i lådorna. Vill du ha en kraftigare gummiduk så säljs det på Biltema.
Verktygstokig
· Norrbotten
· 892 inlägg
Jag löste det genom att kolla igenom garaget.
Hade en plåtlåda som innehöll rester av en verktygssats och lite mjukt skumgummi (http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bilstereo/Monteringsdetaljer/Dampmaterial-till-hogtalare-5-st-31605/)
1+1=2

La bara in de små verktyg jag hade i närheten, får se om lådan någonsin kommer användas "på riktigt"
Hade en plåtlåda som innehöll rester av en verktygssats och lite mjukt skumgummi (http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bilstereo/Monteringsdetaljer/Dampmaterial-till-hogtalare-5-st-31605/)
1+1=2

La bara in de små verktyg jag hade i närheten, får se om lådan någonsin kommer användas "på riktigt"
Klicka här för att svara