När det gäller kommunens ansvar att gräva in VA till tomtgräns, bör man vara ute i god tid om det eller sköter kommunen det automatiskt när vi lämnat in bygganmälan?
Vidare när det gäller utsättning, har kommunen en skyldighet att märka upp tomtgränser för att undvika ventuella felplaceringar?