När det gäller kommunens ansvar att gräva in VA till tomtgräns, bör man vara ute i god tid om det eller sköter kommunen det automatiskt när vi lämnat in bygganmälan?
Vidare när det gäller utsättning, har kommunen en skyldighet att märka upp tomtgränser för att undvika ventuella felplaceringar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.