Hej...

Har funderingar på att köpa en Handöl 26t på 420kg så golvet behöver förstärkas...

Har en enplansvilla på 1 plan och platta på mark, byggt 1965...

Hur ska jag enklast gå till väga?

Gjuta?

\\Mattias
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.