Hej
Har någon ett förslag på vad man skulle kunna ha för värmesystem till detta hus?
Huset skall stå på plintar. Det är ett fritidshus som skall isoleras till permanentboendestandard.
Då vi bygger på en ö så är tillgängligheten ett problem, varför enkel installation kan vara att föredra för oss.
Alla tips är välkomna!
Mvh
Pontus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder